وبلاگ کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت

وبلاگ کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت

اینجا وبلاگ کتابخانه‌ عمومی میرزاکوچک‌جنگلی، وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است. آدرس: رشت، میدان رازی (انتظام)، به سمت جاده جیرده (بلوار شیون فومنی)، بعد از عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، نرسیده به معلولین، جنب زمین فوتبال.
تلفن: 33501633

برنامه های کتابخانه در مهرماه 1397

بزرگداشت هفته دفاع مقدس

برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب ، برگزاری کارگاه نقاشی ، برگزاری نشست کتابخوان


جشن آغاز سال تحصیلی

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان صبح امروز یکشنبه(1مهر) و با همراهی مسئولین کتابخانه های عمومی شهر رشت، معاون اداری و مالی و مسئولین این اداره کل با حضور در جمع دانش آموزان، معلمین و مسئولین دبیرستان دخترانه توحید رشت ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.  
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان در مراسم صبحگاهی نخستین روز از سال تحصلی جدید با بیان اینکه ماه مهر آغاز پاییز طبیعت است اما از نظر علم و دانش بهار دانش و اندیشه است گفت: به همین دلیل نخستین روز از مهر ماه هرسال روز بسیار مهمی برای همه ما درسراسر کشور محسوب می‌شود.



به مناسبت روز جهانی کودک ، جشن و سرور به همراه بازی و نمایش و اجرای موسیقی و مسابقه و اهدای جوایز ، با حضور اعضای بخش کودک کتابخانه ، در کتابخانه عمومی میرزا کوچک برگزار شد.

و تعدادی اعضای بخش کودک در یک مسابقه نقاشی پارچه ای باهم به رقابت پرداختند.

همچنین به صورت نمادین دو تن از اعضای کودک در سمت کتابدار پشت میز خدمات رسانی ، نشستند.


در ماه مهر ، قصه گویی علاوه بر بخش کودک کتابخانه ،در مهدکودکها نیز توسط کتابداران کتابخانه برگزار شد.



برگزاری کلاسهای قرآن نیز که از برنامه های هرهفته در بخش کودک کتابخانه می باشد، در ماه مهر نیز به کار خود با مسابقه نماز ادامه داد.

  • کتابخانه میرزا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی