وبلاگ کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت

وبلاگ کتابخانه عمومی میرزاکوچک جنگلی رشت

اینجا وبلاگ کتابخانه‌ عمومی میرزاکوچک‌جنگلی، وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است. آدرس: رشت، میدان رازی (انتظام)، به سمت جاده جیرده (بلوار شیون فومنی)، بعد از عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، نرسیده به معلولین، جنب زمین فوتبال.
تلفن: 33501633

زنگ کتاب‌خوانی


در طول سال تحصیلی، علاوه بر مدارس نزدیک کتابخانه، چند باری مهمان یکی از مدارس منطقه‌ی لاکان رشت بودم. امروز تو این روزهای پایانی سال به یکی دیگه از کلاس‌های مدرسه سر زدم و باهم کتاب خوندیم. از در حیاط که وارد شدم چند تا از کوچولوهایی که تو جلسات قبل براشون کتاب خونده بودم، دور آب‌خوری جمع شده بودند. باورتون نمی‌شه واکنش‌شون به دیدن دوباره‌ی من اونقد برام جالب بود  و "خانم کتابخونه" گفتن‌های مکرر توام با هیجان‌شون اونقدر بهم چسبید که یه ذره شکی که از مفید بودن این کار تو دل داشتم، پر کشید و رفت.




موقع خداحافظی برگشته بودم رو به خانم معلم‌شون که دیدم یه چیزی از پشت چسبید به دامن مانتوم. بدون این‌که حرفی بزنه نقاشی‌ش رو گرفت سمتم و بهم هدیه داد. چرا بچه‌ها اینقدر خوبند؟!!!

  • کتابخانه میرزا

زنگ کتاب‌خوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی